Over ons
Na vijftien jaar werkzaam te zijn geweest in de hotelwereld in de breedste zin van het woord, besloot CEO van 24/7 Hotelservice Ibrahim twee jaar geleden zelf een onderneming te starten. Ibrahim is met recht een ondernemer in de hotelbranche te noemen. Door zijn ruime ervaring als Nacht receptionist, receptionist, nachtmanager, operational manager, income auditor, financial controller en general manager weet Ibrahim van 24/7 Hotelservice precies welke zaken van belang zijn voor de correcte uitvoering van diverse functies binnen uw hotel. Of u nu een 3, 4 of 5 sterren hotel bezit, 24/7 hotelservice heeft ervaring in de meest uiteenlopende hotels door heel Nederland.
Wat doen wij?
Heeft u dus moeite met het vinden van de juiste receptioniste? Of is uw ontbijtmedewerker of portier niet beschikbaar? Maak dan zeker eens kennis met de professionals van 24/7 Hotelservice. Zij zijn onder andere geselecteerd op hun ervaring en competenties die belangrijk zijn voor hun werkzaamheden. Daarbij zijn ze zich bewust van de hospitalityregels die in de hotelbranche hoog in het vaandel staat. Vakwerk met een glimlach dus. Vanzelfsprekend zijn alle in te zetten medewerkers in het bezit van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). Wij garanderen dat onze mensen op hun plek zijn binnen uw organisatie. Zij zijn namelijk het visitekaartje van uw hotel. Hebben we het gevoel dat een van de vaardigheden of competenties van de interim medewerkers nog beter kan aansluiten bij uw betreffende hotel? Dan verzorgen wij trainingen van twee tot drie weken specifiek gericht op de werkzaamheden binnen uw hotel, alvorens wij ze bij u inzetten. Dit kan gaan over hospitality, maar ook geven wij onder andere bhv-trainingen, securitytrainingen. Het is maar net welke rol ze binnen uw onderneming op zich nemen. Een receptioniste kent haar talen, is op de hoogte van hospitality-voorschriften, waar een portier vanzelfsprekend een securitytraining heeft afgerond. Is uw overige, vaste personeel ook wel toe aan een dergelijke training? Ook dit kan 24/7 Hotelservice voor u regelen. Hiermee creëren we eenheid in het niveau van al uw hotelmedewerkers. De ervaring leert dat niet alleen het niveau met sprongen vooruitgaat, ook de collegialiteit krijgt een boost. Een enthousiast en gemotiveerd team werkt door op de ervaring van uw gasten. Laat die positieve beoordelingen maar komen!
Meer weten over ons?
Zo bent u dus verzekerd van getraind en ervaren personeel. Benieuwd hoe andere hoteleigenaren onze service ervaren? Bekijk dan zeker eens de referenties op onze website. Ook maakt u op onze website vast kennis met ons team van professionals. Zo kunt u alvast oriënteren op de medewerkers die het best bij u passen. Bij vragen of wanneer u aanvullende informatie wenst, neem dan vooral contact met ons op via de contactgegevens op onze website. Wij vertellen u graag hoe 24/7 Hotelservice u van dienst kan zijn en welke mogelijkheden wij voor uw hotel kunnen bieden.