Ons Team

Voor diverse disciplines hebben wij binnen onze pool van professionals geschikte medewerkers. Of het nu gaat om receptionisten voor overdag, housekeeping voor in de middag of een portier voor ’s nachts. Van een dutymanager of portier tot ontbijtmedewerkers of medewerkers voor de housekeeping. Voor alle belangrijke werkzaamheden binnen uw hotel hebben wij de juiste medewerkers. Wij zetten de diverse functies die u bij ons kunt inhuren voor u op een rij:

Dagreceptie

Deze medewerker is vaak de eerste die uw gasten zien en dus fungeert de dagreceptionist als het visitekaartje van uw hotel. Belangrijk dus, dat hij of zij gevoel heeft voor gastvrijheid en zijn of haar talen kent. 24/7 Hotelservice beschikt over uw dagreceptionist. Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? Neem dan zeker even contact op.

Nachtreceptie

Ook ’s nachts wilt u uw gasten niet langs een lege receptiebalie laten lopen. Hier heeft u het liefst een medewerker zitten die ze met een glimlach ontvangt. Naast hospitality is het goed als uw nachtmedewerker kennis heeft van securityregels. Bij 24/7 Hotelservice zit uw nachtreceptionist vast in de pool van medewerkers. Wie? Neem hiervoor gerust contact met ons op!

Duty manager

Onze Duty Manager controleert, assisteert en corrigeert medewerkers waar nodig. Daarnaast ziet hij of zij toe op veiligheid van medewerkers en gasten. De ervaring leert dat een Duty Manager van buitenaf meer voor elkaar krijgt, dan wanneer de manager uit het vaste team komt. Hij of zij kan verder belangrijke gasten ontvangen en eventuele klachten behandelen. De Duty Manager neemt de verantwoordelijkheid voor alle operationele zaken in het hotel gedurende zijn of haar dienst. Uw Duty Manager via 24/7 Hotelservice inhuren? Dat kan! Mail of bel ons voor de mogelijkheden.

Portier

Of het nu overdag is of midden in de nacht. U wilt er zeker van zijn dat er iemand een oogje in het zeil houdt bij de in- en uitgang van uw hotel. Dit is niet alleen voor uzelf een prettig gevoel, ook uw gasten ervaren een gevoel van veiligheid wanneer ze uw portier passeren. Juist daarom zitten er in de pool van 24/7 Hotelservice ervaren portiers die zowel veiligheidscompetenties bezitten en op de hoogte zijn van gastvrijheid en gezondheid. Wilt u zo’n ervaren kracht bij uw hotelentree? Neem dan contact met ons op.

Ontbijtmedewerker

Een goed ontbijt is waar gasten uw hotel op selecteren. Niets vervelender dus, wanneer het buffet door een personeelstekort niet tijdig wordt aangevuld of het niveau van het ontbijt dat u voor ogen hebt hierdoor niet kan worden gehaald. Heeft u ervaren ontbijtmedewerkers nodig die uw gasten vriendelijk een goedemorgen wensen en een flink werktempo aan kunnen? Bel of mail ons dan en wij helpen u graag.

Housekeeping

Schone, nette kamers. Dat is vaak waarom gasten kiezen voor een hotel. Het is een van de punten die het meest worden meegenomen in beoordelingen. Belangrijk dus, dat de medewerkers van de housekeeping oog hebben voor detail en weten hoe ze uw hotelkamers het best tot hun recht laten komen. Daarbij moeten ze kunnen werken volgens planning om de kamers tijdig schoon af te leveren. Waar u deze schoonmaakmedewerkers voor uw housekeeping team vindt? Bij 24/7 Hotelservice. Vraag gerust naar de mogelijkheden!

Neem contact met ons op